Kedy kontaktovať servis udiarní Bradley?

Dobrý deň pri presúvaní udiarne Bradley Smoker Smart som zachytil o rok podstavca a urval som koniec kábla. Koniec som odstránil, ale potreboval by som poradiť, kde zoženiem nový? Musím sa obrátiť na firemný servis alebo môžem zaobstarať obyčajný kábel?
09.11.2020 Peter B.

Naša odpoveď:

Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku. Určite neodporúčame púšťať sa do „úpravy“ napájacích káblov. Pri množstve problému ste schopní si pomôcť sami, či za pomoci drobných servisných úkonov, ale niekedy sa stretneme s problémom, ktorý sami nevyriešite a je potrebné kontaktovať servis pre udiarne Bradley – to je presne Váš prípad. Nižšie uvádzame ďalšie typické problémy, s ktorými odporúčame rovno navštíviť servisné stredisko.

Možné problémy

  1. Zaobstarali sme si novú udiareň a pri prvom pokuse o údenie sa mi nepodarilo nastaviť ani teplotu ani čas údenia. Teplota sa pohybovala okolo nuly, ale jednotka vôbec nereagovala.
  2. Po údení sa mi na obrazovke objavila informácia, že som udil 63 hodín a počas tej doby došlo ku 46 upozorneniam na chybu údenia. Všetky chyby by sa týkali podávania brikiet. Každopádne všetko mäso sa vyudilo v poriadku a chutilo famózne.

Kedy kontaktovať servis udiarní Bradley?

V prípade akýchkoľvek problémov týkajúcich sa riadiacej jednotky kontaktujte rovno servis. Do jednotky sami nezasahujte. Týmto krokom by ste na udiareň stratili záruku.

V prípade, že budete mať ďalšie otázky ohľadom udiarní, neváhajte a obráťte sa na nás. Volať môžete na našu zákaznícku linku, ďalej je vám na našich webových stránkach k dispozícii kontaktný online formulár alebo sa za nami môžete vydať do našej kamennej predajne Vladeko v Tachloviciach. Tu sa môžete s prípadnými otázkami obrátiť na jedného z našich technických poradcov. Neváhajte nás kontaktovať za každej situácie. Žiadna otázka pre nás nie je mimo misy.

Kategórie produktov

Aktuality

Archív aktualít